Selasa, 17 Mei 2011

hari-hari adalah istimewa

Salam,terlebih dahulu maaf ku pinta sbb kelewatan mencoretkan warkah istimewa buatmu. Hari adalah hari y paling kusut kerana kehilangan medium penghubung, Ntah mcm mana hp sy boleh hilang. Sememangnya itu bukan rezeki saya. Kepada manusia yang ringan tangan mengambilnya semoga engaku mendapat hidayah allah menjadi manusia yang baik. Di kesempatan ini,tidak dapatku coertkan sepanjang mungkin kerana otak masih bercelaru dengan kehilangan hp. Ape pon,tetap ku coretkan buatmu insan-insan yang pernah mengaja aku erti kehidupan. Dari sebutir huruf A,Alif aku kini mampu membaca dan menalaah buku yang tebal. Dari satu nombor 1 kini aku mampu menghitung no yang berjuta nilainya. Terima kasih abah dan mummy yang memndidikku dan menyediakan pendidikan buat diriku. Kepada guru-guru yang pernah mendidikku,kini aku buktikan bahawa itu yang engkau curahkan dulu tidak aku persiakan. Kalian adalah guruku dan bukan bekas guru. Terima kasih cikgu,selamat hari guru. AL-FATIHAH aku persembahkan buat dikau yang telah pergi. Salam sayang buat semua insan yang bergelar pendidik.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mungkin tidak lagi...